Heels.

piatok 6. apríla 2012
Dúfam , že sa Vám budú páčiť !




































5 komentárov:

{ Heather ♥ } at: 6. apríla 2012 o 11:15 povedal(a)...

Ani jedny s leopardím vzorem se mi nelíbí, zvlášť pak ty tenisky (2. obr.), ale ostatní boty se mi minimálně líbí a kdyby byly finance, tak jsem jejich šťastnou majitelkou. ♥.♥.♥

{ Veri } at: 6. apríla 2012 o 11:18 povedal(a)...

Tý jo, jak se tak dívám na ty platformy a jehly chytá mě křeč do nohy, ale ty žlutý a puntíkatý jsou super .-)

{ Janyany } at: 9. apríla 2012 o 13:40 povedal(a)...

Miluju podpatky, takže většina těch botiček je moje krevní skupina...nevěděla bych, který dřív :)

Anonymný at: 10. apríla 2012 o 3:28 povedal(a)...

this sslection of shoes picture is amazin'...I want all of them

{ Michaella } at: 21. mája 2012 o 9:19 povedal(a)...

Ááá chcém :)

Zverejnenie komentára

Thank you very much for your comment!!!

 

Následníci

Categories

 

© 2010 Fashion, Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV