VANS

streda 26. septembra 2012
Ahojte. Po dlhom čase som tu. Ďakujem za 13 FOLLOW ♥
Baby ktoré máte radi tenisky miesto " podpätkov" tak tento článok by Vás mohol zaujať.
História
Vans Inc je americká firma predávajú obuv,oblečenie aj doplnky založená roku 1966 Paulom Van Dorenom, Gordonom C. Leeom, Jameoms Van Dorenom a Sergeom d'Eliaom. V deň otvorenia prvej pobočky sa predalo 12 topánok. Neskôr so zväčšujúcim počtom skatebordistov,ktorý obľubovali hrubé podrážky týchto topánok sa počet znásoboval.Do konca roka 1970 mala spoločnosť Vans viac ako 70 obchodov v Kalifornii a vďaka dealerom sa predávali aj medzinárodne.V roku 1983 spoločnosť aj napriek širokému predaju nemohla splatiť dlhy voči istým firmám. Problém sa vyriešil až po 3 rokoch.Spoločnosť bolo od tej doby predaná viac krát,naposledy za 396 miliónov amerických dolárov v roku 2004 v spoločnosti sú však ešte vždy deti spoluzakladateľa Paula Van Dorena(Steve a Kristy).


Môj názor
Ja osobne Vans zbožňujem. Milujem tie šiltovky a tričká s nápisom Off the wall,no najviac zbožňujem jednofarebné obyčajné Vans boty. Chcela som si nejaké konečne zaobstarať no u nás málo kde zohnať fakt pekné a aspoň mierne lacné Vansy. Na internete som jedny našla za 48 eur,no už nemajú moje číslo. Tak budem musieť hľadať ďalej. Inak tento článok som písala nielen preto,že milujem tú značku ale aj preto,lebo rada píšem o tom ako sa z niečoho malého stalo niečo veľké!


Tak čo, zmeníte svoj názor ? :)
Tenisky VS Podpätky =D
A nakoniec " Hitovka" 


27 komentárov:

{ DIARY BY PAJI } at: 1. októbra 2012 o 10:35 povedal(a)...

vypadají suprově! ale mým snem jsou momentálně coversky ;)

{ PARTOFSTREET } at: 16. októbra 2012 o 10:01 povedal(a)...

Vansy sú proste jednička <3

{ LůCa } at: 20. októbra 2012 o 6:25 povedal(a)...

Já miluju Vansy..♥ škoda jen že se v ČR nedají moc dobře sehnat://

{ NicoChicoFashion } at: 21. októbra 2012 o 8:02 povedal(a)...

Všechny jsou naprosto dokonalý :)

{ Biancaprincipessa } at: 26. októbra 2012 o 4:38 povedal(a)...

tie neonove su pekne!
Inak dnes je posledny den na prihlasenie sa do mojej prvej giveaway pri 3vyroci mojho blogu!
http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

{ Lívia } at: 30. októbra 2012 o 13:32 povedal(a)...

tie neonové sú božské :)

{ LůCa } at: 3. novembra 2012 o 12:15 povedal(a)...

Vansy jsou ty nejúžasnější boty na světě! :)
A gangnam style- co dodat :D

{ Nina } at: 4. novembra 2012 o 9:41 povedal(a)...

vansy sa mi strašne páčia a chcem si kúpiť obyčajné čierne keď si zarobím :D

Anonymný at: 7. novembra 2012 o 0:30 povedal(a)...

nejlepší boty na světě! Škoda , že je nosí aji lidé, co módě nerozumí a nosí k tomu někdy velice obdivuhodné outfity-ironie.

Anonymný at: 10. novembra 2012 o 4:45 povedal(a)...

Vansky jou dost pěkná tenisky možná i lepší ne conversky :) a OPA GANGNAM STYLE nejlepší :DDDDDD

{ Tyynka } at: 14. novembra 2012 o 13:05 povedal(a)...

Vansy <3 <3 Mam takie noeonowe ;p
obserwuję i zapraszam - tyynka.blogspot.com

{ Ivana Klepáčová } at: 17. novembra 2012 o 13:45 povedal(a)...

ahoj pozývam ta ku mne na giveaway
http://mademoiselleiva.blogspot.sk/2012/11/giveaway-heart-patterned-tights-h.html
KLEPI :)

Anonymný at: 3. decembra 2012 o 12:36 povedal(a)...

kráásne :) aj keď mne sa viac páčia Keds :) ;)

{ Ania } at: 4. decembra 2012 o 1:11 povedal(a)...

He thanks for following. I will do the same if you tell me where i can find your gfc tool.

{ Unknown } at: 5. decembra 2012 o 2:54 povedal(a)...

all nice shoes!

Sabrina
www.freakyfridayblog.com

{ Unknown } at: 30. decembra 2012 o 12:14 povedal(a)...

VANSky jsou bezvadné, mám 5 párů, hahah

{ Simi } at: 31. decembra 2012 o 1:24 povedal(a)...

Skvelý článok! Milujem vansy :)

{ Sáš } at: 31. decembra 2012 o 6:53 povedal(a)...

Vansyyy <3

{ Rose.R. } at: 4. februára 2013 o 10:28 povedal(a)...

Já mám ty boty hrozně ráda ale škoda že jsou tak drahý to si vždycky radši koupim podobné u činku..:D Prosím o laskavost která trvá jenom prá sekund:) rozjíždím stránku o focení a každý návštěvník ci dá lajk ohromně pomůže https://www.facebook.com/RuzenaRabovaPhotography každý někdy začíná,dyštak děkuju:-)

{ Sandra } at: 12. februára 2013 o 3:21 povedal(a)...

vansky, predsa sú len pohodlnejšie než podpatky :-D na jar si ich plánujem kúpiť ♥ conversky mám tiež v apríli budú mať rok a po 2 týždnoch sa mi kraje začali trhať :// ale inak sú pohodlné teraz vyskúšam tie vansky :33

http://sandra-wardrobe.blogspot.sk/

{ N. } at: 15. februára 2013 o 13:17 povedal(a)...

mám šiltovku a u nás v PB má dosť veľa ľudí Vans alebo Converse :) už je to obnosené :) a ináč ako si robila tento design ? taký iný a pekný

{ Jojss } at: 15. februára 2013 o 13:59 povedal(a)...

NATS tu :
http://www.dzignine.com/
a ďakujem :)

{ Aneta } at: 20. februára 2013 o 11:26 povedal(a)...

Vansky sú moja srdcovečka...:)

{ PARTOFSTREET } at: 23. februára 2013 o 6:11 povedal(a)...

šiltovku Vans mám a zbožňujem ju <3 Vansky si pláujem kúpiť! Ale opätkami tieš nepohrdnem :) mimochdom sledujem blog. máš to tu pekné.

{ N. } at: 27. februára 2013 o 11:55 povedal(a)...

prosím ako si to dala na blogger :) stále tomu nechápem :) ak by si mi mohla pomôcť a napísať postup veľmi pekne prosím aj ďakujem :) pošli prosím na mail - natasa.findrova@gmail.com :)

{ Sabiiixxx } at: 3. marca 2013 o 4:42 povedal(a)...

miluju Vansky,nemůžu si je vynáchvalit:D i ty neonově růžový Vám:D peckovní boty <3 je u mě giveaway o drobnosti Vans, tak mrkni;)

http://sabiiixxx.blogspot.cz/

Anonymný at: 9. marca 2013 o 12:02 povedal(a)...

Aj mne sa veľmi páčia vansky a páčia sa mi napríklad aj tieto kvetinkové :) ale chcem originál obyčajné čierne :D :) a možno neskôr aj inej farby :) už sa teším na jar keď bude teplejšie a jedny si kúpim :D :)

Zverejnenie komentára

Thank you very much for your comment!!!

 

Následníci

Categories

 

© 2010 Fashion, Design by DzigNine
In collaboration with Breaking News, Trucks, SUV